Ben kendime hiçbir zaman yetmedim ve yetmeyeceğim, biliyorum.

Şarkı söylemek, roman yazmak, çocuk sahibi olmak, müzik aleti çalıp resim yapmak, bir kaç dil daha öğrenmek, her gün yüzlerce kitap okumak, film izlemek ve arkadaşlarımla saatlerce sohbet edip güneşin doğuşuna, yükselişine, batışına tanıklık etmek diğer yandan tüm sorumluluklarımı en iyi şekilde yerine getirmek ve sevdiklerim için daima hazır olmak, güzel giyinmek, güzel kokmak ve hep sevip sevilmek istiyorum.

Öte yandan sokağa çıkıp tüm haksızlıklar, savaşlar, yoksulluk, adaletsizlik ve eşitsizlikler için avaz avaz bağırmak, dünyayı bu hale getiren herkese meydan okumak, daha fazla para kazanmak için serbest piyasa ekonomisi adı altında her saniye kan akıtılan vahşi sivil savaşa dur demek de istiyorum.

Bu iki durumu birbiriyle uyumlu hale getirmem lazım, yoksa değil bu yukarıda yazdıklarımın hepsini, tek bir tanesini bile yapamayan, adım  atamayan, ruhu yolunu kaybetmiş bir bedene dönüşürüm.

Ama hayat çok güzel ve ben bu hayatı yaşamak istiyorum.

Sadece kendimin değil, herkesin bu hayatı dolu dolu yaşamasını, yaşatmasını istiyorum.

Canlı olmak, bunu hissedebilmek ve farkedebilmek çok güzel.

Bir hayatım daha olsaydı, mesela mavi gözlü bir bebeğin bakışlarının duruluğunda bir denizin yanında yaşamak isterdim, tüm sevdiklerim ve sevme ihtimalim olan tüm diğer insanlarla. Ya da sevmesem bile şu an, dün, herhangi bir an birşeyler yapma derdinde olan herkesle.

Hareket etmek çok güzel.

Hareket ettikçe daha fazla hareket edebileceğin daha çok alanının olduğunu keşfetmek de ayrıca  güzel.

Cesaretin korkusuzluk olmadığını öğrendim, cesaret risk alabilmekmiş.

Bu riski göze alıyorum artık, hayatı seçiyorum.

Tüm korkularıma rağmen.

Yapmak istediklerim arasında da uçurum yokmuş aslında, hepsini yapabilirmişim. Kendimi ifade etmeye başladığım ve ilk hareketi yaptığım zaman. Tek tek tepkiler, sözler, adımlar, insanlar ve yollar, riski göze aldığında zaten seni mutlaka hayatın içine, hayallerine ulaştırıyor. Hayatı seçmek, tüm mesele bu gibi, seçimimi yaptım, adımımı attım. Gerisi gelecektir, annem hep öyle der….

